Monday, February 22, 2021

NOOR ARFA AFFILIATE - NOOR ARFA STYLISH

 Salam semua.


Saya ada satu peluang utk korg yg nk tambah pendapatan.

mudah je. jual batik? yess batik noor arfa.

batik noor arfa tau,,,bukan kaleng2.... dh 40 tahun di pasaran.

kalau korg berminat step pertama isi borang sini dlu.


PENDAFTARAN ID TEAMHARTINI

Jangan risau..ianya PERCUMA. tiada sebarang yuran akan dikenakan. tapi banyak manfaat korg leh dapat.

1) komisen tinggi (Rm50/ set sedodon)

2) Bonus (jika sales capai 1000 akan ada bonus setiap bulan) lagi byk sales lagi byk bonus korang bleh dapat

3) caburan bertuah. setiap order yg korang buat melebih rm100 dalam satu resit korang layak menyertai cabutan bertuah yg di adakan setiap isnin. mingguan dapat gold coin. kalau mingguan dapat gelang emas. memang syok!!!

4) rewards tahunan.. paling kurang dpr gold coin..paling menarik dapat pergi umrah suami isteri.


mmg menarik dan best. saya dh join sejak 2018. skng ni saya adalah salah satu leader di noor arfa. jadi tugas saya ialah utk membantu anda semua menjana income tanpa modal seperti saya yang dh dapat sblm ni.

jum...peluang terhad utk 50 org yg terawal sahaja.

boleh dafta kt link di atas dan wsap saya...


HARTINI - KAKAK LEADER

013 9027002




No comments:

Popular Posts

Espring ada Otak?

 ~Ni merupakan otak espring.. cip-cip yang direka oleh saintis … jangka hayat filter epsring pun akan direkod kt sini… sampai masa.. ade sig...

Popular Posts