Tuesday, July 16, 2024

DEODORANT VS PROBIOTIK

 SEBENARNYA KETIAK KITA TAK BUSUK!!!






Tahu tak bahawa ketiak kita sebenarnya x busuk. Yang busuk sebab ada bakteria jahat membiak. Mcmana nak pastikan bakteria jahat ni tak ada?


Pakaila deodorant G&H. Ada probiotik 

Iaitu bakteria baik yang akan mengurangkan bau ketiak. Dan bahan yang dimasukkan juga dipilih dan hanya yang terbaik digunakan. 


Ketipak ketipung sayang. Dah pakai deodorant ke belum? 


Ketibus

Kebibas

Ketitam


Selasaikan masalah dengan satu deodorant.


TAKNAK KETIAK BUSUK!!!

Https://bio.link/harti





Melindungi dan membersihkan kulit yang tercemar secara mendalam. Membersih dan menyahbau g&h Protect menanggalkan kekotoran dan meneutralkan bau untuk kesegaran yang berpanjangan.

Mengekalkan bau selepas mandi yang segar dan bersih sepanjang hari dengan semburan deodoran antipeluh yang cepat kering ini. Teknologi Pengkapsulan Harumannya yang terbukti membebaskan letusan haruman segar apabila anda bergerak, jadi ia padan dengan gaya hidup aktif anda dan memastikan anda segar dan kering. 
Formula lembut tanpa alkohol membantu mengurangkan kerengsaan yang boleh disebabkan oleh aktiviti bercukur yang biasa di bahagian ketiak anda.

  • Dengan Minyak Biji Chia Putih untuk meningkatkan perintang lembapan kulit.
  • Diuji oleh pakar dermatologi & Menjalani ujian alahan.
  • Mengandungi Prebiotik yang memberikan sumber tenaga untuk mikrob yang bermanfaat.
  • Diformulasi untuk membantu mengurangkan kerengsaan, termasuk kerengsaan yang boleh menyebabkan kemunculan kesan gelap di bahagian ketiak.

Hubungi saya 

No comments:

Popular Posts

PROMO ESPRING BARU SEMPENA BULAN MERDEKA 2024

  Pembelian eSpring pada bulan Merdeka lebih menguntungkan?   Untuk promosi bulan ogos 2024, setiap pembelian eSpring baru, Percuma  G...

Popular Posts