Sunday, January 28, 2024

AIR BERSIH KETIKA BANJIR BESAR DI THAILAND

 eSpring Amway digunakan utk membekalkan air mineral bersih semasa banjir besar melanda Thailand.. Kenapa eSpring? Jom luangkan masa selama 1 minit..


📌1 filter espring boleh digunakan untuk 5000 liter air atau setahun penggunaan.
Mengapa E Spring terbaik dan nombor 1 di DUNIA?
📌eSpring merupakan jenama sistem perawat air di rumah no 1 di dunia dari segi jualan mengikut perkiraan tahun 2014.
📌Kelebihan eSpring adalah mengekalkan mineral dalam minuman pada masa sama menuras bahan cemar, virus dan bakteria (lebih 140 bahan cemar penyebab penyakit).
📌Filter organik dari tempurung kelapa yang diproses menjadi karbon aktif yang dimampatkan. Dapat menapis bahan cemar & menyekat bahan-bahan cemar organik.
📌Lampu UV tanpa wayar (UV sebyk 40 mJ/sm2) dapat memusnahkan virus dan bakteria menjadikan air selamat bersih dan sihat untuk di minum.
📌Dengan cip pintar yg dipatenkan, kita tidak perlu ingat tarikh bila perlu tukar (5000L / 1 tahun), sebaliknya akan keluar lampu amaran untuk menukar filter. Berbanding jenama lain, adakah kita yakin bahawa filter kita masih berfungsi dengan baik?
📌eSpring hanya mempunyai satu filter karbon iaitu katrij yang perlu ditukar.
📌Kadar aliran air oleh eSpring adalah tinggi 3.4 liter setiap seminit cukup untuk memenuhkan gelas dalam beberapa saat.
📌Maintenance nya murah, tiada air dibazirkan berbanding RO dan anda sendri boleh buat untuk tukar filter.
📌NSF International Certification: NSF/ANSI 42, 53, 55 & 401
📌WQA International Certification: Mohor Emas
📌Standard Baru NSF adalah ANSI 401
Byk filter jenama lain yg belum lg ada standard ni:
📌Lebih Info standard NSF utk eSpring:
👍Anugerah Reader Digest Malaysia dan Asia:











📌Di Malaysia penapis yg mendapat pengiktirafan Standard 401 adalah HANYA eSpring

10 SEBAB KENAPA ANDA PERLUKAN PERAWAT AIR E-SPRING
1. Bakteria dalam air tidak boleh dimatikan hanya dengan menggunakan penapis air. Cara untuk mematikan bakteria hanyalah melalui pemanasan air sehingga mendidih ATAU melalui *sinar UV* (ultra violet). Maknanya, jika tidak guna cara pemanasan, boleh guna sinar UV.
2. Penapis air zamzam menggunakan *sinar UV* bagi memastikan air yang kita minum bebas daripada bakteria.
3. Tidak banyak penapis air di pasaran yang mempunyai *sinar UV,* hanya sekadar menapis keledak dan bendasing. Jika menggunakan penapis air biasa yang tiada sinar UV, maka air tetap perlu dimasak sebelum diminum bagi mematikan bakteria.
4. Namun, telah terdapat penapis air yang dilengkapi sinar UV untuk kegunaan isi rumah iaitu penapis air "e-Spring". Penapis jenama ini adalah jenama pertama mendapat pengiktirafan daripada NSF.
5. Di samping mengekalkan mineral dalam air, e-Spring berfungsi menyingkirkan kuman, virus dan anasir-anasir lain yang menjadi asbab penyakit (dengan izin Allah).
6. Anda boleh minum terus air daripada e-Spring tanpa dimasak kerana e-Spring mempunyai sinar UV yang telah bertindak mematikan kuman sebanyak 99%.
7. Penapis air e-Spring menggunakan karbon aktif yang dihasilkan daripada sabut kelapa. Jadi, tak perlu risau mengenai penapis air ini. Ia halal digunakan.
8. Air yang terhasil bebas daripada bau yang tidak menyenangkan, menghasilkan air yang jernih dan memberikan rasa macam air mineral.
9. Tidak perlu maintenance yang kerap. Hanya perlu tukar katrij setahun sekali atau setiap 5000 Liter. Ada sensor yang akan beritahu, bila nak kena tukar katrij.
10. Konsep pemilikan e-spring adalah beli dan miliki, self maintenance (mudah sangat nak tukar katrij tu). Tak perlu bayar untuk maintenance atau sewa.


Kalau nak tahu lagi keistimewaan perawat air espring boleh klik link ni… https://bit.ly/3UieZbd


No comments:

Popular Posts

Espring ada Otak?

 ~Ni merupakan otak espring.. cip-cip yang direka oleh saintis … jangka hayat filter epsring pun akan direkod kt sini… sampai masa.. ade sig...

Popular Posts