Tuesday, November 13, 2018

Cal Mag D Plus Amway







CAL MAG D NI UNTUK APA?

Haa, meh nak habaq. Nama dah macam familiar tapi rasa macam belum kenal !! 


1. SAKIT SENDI

Jika anda kerap sangat mengalami sakit sendi, sengal-sengal badan, boleh cuba telan 4 biji kalsium setiap malam sebelum tidur. kalsium akan bantu kurangkan rasa sakit.

2. SEMBELIT

Cal Mag D juga sangat bagus untuk anda yang susah nak membuang. Kadang tu 3 4 hari baru nak membuang. Bila makan kalsium malam sebelum tidur, inshaAllah esok lancar je membuang. Alhamdulillah ramai juga customer bagi feedback tiap pagi mesti masuk toilet dan najis pun tak keras. Lembut je. Baik untuk ibu dalam pantang juga.

3. TAK SUKA MINUM SUSU

Anda yang tak suka minum susu, alternatif lain ialah makan pil kalsium. 



4. IBU MENYUSU/ HAMIL

Kalsium sangat baik dan penting bagi ibu menyusu dan hamil. Kerana ibu dan bayi sangat memerlukan kalsium yang cukup. Jika ibu hamil makan kalsium, inshaAllah bila nak kena tarik mengkarung/krem kaki tu memang susah. Ibu yang menyusu pula, ia bantu ibu dapatkan susu yang lebih pekat dan kaya dengan kalsium. .

5. PATAH TULANG

Cal Mag D sangat bagus bagi mereka yang patah tulang. Membantu menguatkan semula tulang yang patah. Bantu memampatkan ronga-ronga tulang. Kepada yang kemalangan atau ada masalah tulang rapuh.

Wow! Banyaknya manfaat pil kalsium ni! Sebotol dapat banyak kebaikan kita dapat. 😊


www.wasap.my/60139027002



No comments:

Popular Posts

Espring ada Otak?

 ~Ni merupakan otak espring.. cip-cip yang direka oleh saintis … jangka hayat filter epsring pun akan direkod kt sini… sampai masa.. ade sig...

Popular Posts