Tuesday, November 13, 2018

SALMON OMEGA COMPLEX SOFT GEL




Power of πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
Nutrilite Salmon Omega 3 Complex Amway mengandung 2 asam lemak esensial Omega 3,


 EPA (Eicosapentanoic Acid) dan DHA (Docosahexanoic Acid) yang berasal dari ikan salmon perairan Norwegia, Atlantik Utara yang bebas pencemaran.


πŸ‘‰πŸΌMANFAATπŸ‘ˆπŸΌ


kandungan asam lemak omega 3 


πŸ“Œ memperlambat terjadinya pembekuan darah, membantu pertumbuhan dan perkembangan fungsΓ­ normal otak, mata, saraf dan sendi, meningkatkan sistem kekebalan tubuh, serta memiliki efek anti radang.

πŸ“Œ asam lemak omega 3 juga mempertahankan tekanan darah, kadar kolesterol dan trigliserida untuk mendukung kesehatan jantung dan pembuluh darah


πŸ“Œ kandungan Vitamin E yang merupakan antioksidan membantu mempertahankan kualiti dari minyak ikan.
.




NUTRILITE Salmon Omega Complex adalah cara terbaik untuk mendapatkan asid lemak omega-3. Formulasi dalam NUTRILITE Salmon Omega Complex itu sendiri dihasilkan berasaskan sains omega-3 dan bahan-bahan terbaik untuk memastikan ia menyumbang pelbagai manfaat dan membantu anda mencapai kesihatan optimum.
Kompleks Omega Salmon mengandungi salmon yang diperoleh dari kawasan menangkap ikan yang mampan di Norway. Ia juga mengandungi campuran unik iaitu ikan makarel, bilis dan sardin yang dipilih secara khusus dari Arus Humbolt Lautan Pasifik kerana kepekatan asid lemak EPA dan DHA yang tinggi dan memberi manfaat kepada kesihatan.
Kompleks Omega Salmon melebihi standard industri oleh Majlis Pemakanan Bertanggungjawab, Pertubuhan Global untuk EPA dan DHA, Standard Minyak Ikan Antarabangsa dan Pertubuhan Kesihatan Sedunia.

Klik Link wsap utk order atau pertanyaan lanjut..
sedia membantu anda ..:)

www.wasap.my/60139027002

No comments:

Popular Posts

Espring ada Otak?

 ~Ni merupakan otak espring.. cip-cip yang direka oleh saintis … jangka hayat filter epsring pun akan direkod kt sini… sampai masa.. ade sig...

Popular Posts